GEEN VERZENDKOSTEN BOVEN DE ZESTIG EURO MET DE CODE: ZESTIGPLUS

Hogere leverkosten voor onze office-artikelen

We willen graag transparant zijn over de leverkosten van onze producten. Misschien is het je opgevallen dat de leverkosten voor onze office-artikelen hoger zijn dan die van onze stationery-artikelen. We willen graag uitleggen hoe dit komt, zodat je beter begrijpt waarom deze kosten zo zijn. 

Gewicht en formaat van de pakketten

Veel van onze office-artikelen, zoals krukken, prullenbakken of lampen, zijn zwaarder en groter dan de gemiddelde producten die je online bestelt. Deze extra grootte en het gewicht hebben invloed op de transportkosten. Transporteurs rekenen namelijk op basis van het gewicht, het volume en de ruimte die een pakket inneemt in hun vrachtwagens. Hierdoor zijn de kosten voor deze zwaardere en grotere producten hoger. Logisch, toch?

Veilig en efficiënt transport

Daarnaast is het belangrijk dat deze grotere producten goed en veilig worden verpakt, zodat ze in perfecte staat bij je aankomen. Dit vergt niet alleen meer verpakkingsmateriaal, maar soms ook speciale vervoersmiddelen. We zorgen ervoor dat onze producten op een efficiënte manier bij jou worden geleverd, zonder risico op beschadigingen. Dit draagt ook bij aan de extra kosten, maar zorgt ervoor dat je krijgt wat je hebt besteld, in de juiste kwaliteit.

Lage productprijzen, hoge kwaliteit

Een belangrijk punt om te benadrukken is dat wij onze productprijzen zo laag mogelijk houden. We willen namelijk dat kwalitatieve en duurzame producten voor zoveel mogelijk mensen toegankelijk zijn. Hierdoor maken we vaak minder marge op onze producten. Dat doen we bewust, omdat we geloven in het belang van betaalbare kwaliteit. 

Bezorgkosten zijn wat ze zijn

Helaas hebben wij geen invloed op de bezorgkosten. Die worden bepaald door externe transporteurs en zijn gebaseerd op de genoemde factoren zoals grootte en gewicht. Om ervoor te zorgen dat wij ons bedrijf draaiende kunnen houden, moeten we deze kosten wel rechtstreeks doorrekenen. We doen dit om transparant te zijn en ervoor te zorgen dat we, op een eerlijke manier, nog een boterham kunnen verdienen.

Levertermijn en persoonlijke service

De levertermijn van onze office-artikelen is ongeveer een week. Omdat we een kleine webshop zijn, nemen we de tijd om voor elke bestelling de beste levertermijn te vinden. Dit betekent dat we met zorg en aandacht de meest efficiënte levering voor jouw producten organiseren. Deze persoonlijke aanpak kan iets meer tijd kosten, maar zorgt ervoor dat je bestelling veilig en zorgvuldig bij je aankomt. 

Dank voor je begrip

We hopen dat deze uitleg duidelijk maakt waarom de leverkosten voor sommige office-artikelen hoger zijn. We waarderen je begrip en je vertrouwen in ons. Uiteindelijk willen we ervoor zorgen dat jij blij bent met zowel de producten als de service die je van ons ontvangt.

Heb je vragen of wil je meer informatie over je levering? Aarzel niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar!